joker

the kites always rise with adverse winds

ریگ روان

من بارها زنبور قورت دادم

حداقل سالی دو بار یک پرنده روی سرم خرابکاری میکند

همیشه وقتی دارم سریکی داد میزنم میخورم زمین

وقتی دارم پیانو میزنم محاله درش رو انگشتام بسته نشه

محاله وقتی دارم شب از روریل قطار رد میشم یه قطار بوق زنان سمتم نیاد

امکان نداره موقع راه رفتن روی چمن فواره ها کارنیفتن

هر نردبانی از روش بالا رفتم یه پلش زیر پام شکسته

محاله ممکنه روز تولدم مریض نشم


خدایا وقتی سرنوشتم مثل یک بچه ی کوچک انگشت خیس وتفی اش را درگوشم تکان میدهدو

موقع بالا رفتن از داربست پرت میشوم پایین ودوچرخه سوار ها میزنند بهم و حیوان خانگی دوستم موقعی که مراقبشم میمیرد تو کجایی؟من دلقک سقوط کرده ای ام اما چرا صرفا یک دلقک سقوط کرده نیستم؟چرا باید دلقک سقوط کرده ای باشم که بقیه ی دلقک های سقوط کرده رویش سقوط میکنند؟چرا روی پیشانی ام نوشته هر پیر زنی که در سوپر مارکت لیز میخورد باید بازوی مرا بگیرد؟



:)

کتاب ریگ روان 

عجب کتابی
یه چیز تو مایه های بازی نهنگ آبی :)
خخخخخخخخ اره
پیشنهاد میکنم بخونی:)
سلام.
چه باحال بود.
آخییی):
ممنون بابت پیشنهادت (:🙂
سلام
خواهش میکنم
مرسی
:)
مرسی از نظر شما
خواهش میکنم((:💖
:)
چه باحال :-) میخونمشش
افرین کتاب خوبیه راجع به دوتا دوست یا دوتامرد شکست خوردس
خیلی جالب بود
حتما این کتابو بخون
چشم، اگه پیداش کنم حتما میخونم
افرین
چه خوش شانس باحالی.')
اره واقعا
چه بریده ی جالبی!
ممنون ازمعرفی :)
خواهش
اگه بشه میخوام بریده ی کتابای خوبو بزارم البته اگه استقبال بشه
فعلا که 3_4 نفر دیدن فقط
چقدر  حس ناامیدی و بدبینی توش موج می زد!!  دلتون شاد
این بدشانسییه:)
از متن یه کتابه
ممنونم
خیلی خوب بود خیلی (:
ممنونم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Designed By Erfan Powered by Bayan