joker

the kites always rise with adverse winds

ترس

میترسم از چیزی که نیست

ولی شب ها تو قلبم سوسو میزنه

از وقتی اتاقم یه قفس شد

لبخندم یه ماسک

ادمای دورو برم مترسک شدن

قلبم شد میله هایی که دستامو بستن

بدنم شد جای کشیدن طعنه های ادما

خالکوبی هایی که هر روز کشیده میشن وبارها وبارها پاک میشن

از همون وقت ترسهام شد یه شبح تو کابوس خیالم

ترسم از این که دوباره گاف ندم

 از همون موقع نه بارون رو دیدم نه قدم زن هام رو  یاد می ارم

فقط دلم می خواد از این سردردام واین خونه بزنم بیرون

که هرلحظش اشک هامو یادم مییاد

از همون اول بین منو ودنیا هیچی نبود

یه رابطه ی توخالی

یه روزای پوچ


قول های بقیه رو یادم نمی یاد

ولی اخرین قولم

یادمه

به خودم قول دادم

که اعتماد نکنم

و این شد یه تررررس

تو دنیای پره گرگ


عکسمو پاره کردن خیلی ها

و من پاک کردم عکسشونو از تو دلم

بازم شد یه ترس که یادم نیاد خیلی چیزارو ازشون

باورش سخته باور کنم برمیگرده خاطراتم


حسمو کشت و من نبخشیدمش قلبمو

اینم شد یه ترس

که نکنه گناهاشو فراموش کنم


امیدمو کاشتم و فکرشو نمیکردم که جاش کاکتوس دراد

میترسم از اونایی که خواستن بد شم

و

بد شدم

از خیلی چیزای دورو برم رد شدم

چیزی که توی چشام نابود میشه هیچ وقت مثه اولش نمیشه

ترس ها که میگزرن از دورو برم

#من پوزخند میزنم بهشون

منتظرم که این بار می خوان ازم چیمو بگیرن



عشق را از عشقه گرفته اند و آن گیاهیست که در باغ پدید آید، در بن درخت . اول بیخ در زمین سفت کند پس سر برآرد و خود را بر درخت بپیچد و همچنان می رود تا جمله درخت را فرا گیرد و چنانش در شکنجه کند که نم در درخت نماند و هر غذا که به واسطه ی آب و هوا به درخت رسد به تاراج می برد تا آنگاه که درخت خشک شود .. »  سلوک؛ دولت آبادی 

 

بسیار زیباست
قشنگ بود ... قالبتونم خیلی با حاله
اوه مررررررررسی
زیاد سخت نگیر
ای بابا چرا همه همینو میگن
بخدا خوبممممممممممممممم
ممنون از توجه تون البته
پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶ , ۱۶:۲۷ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
هعیییییی
:)
زیبا بود!!
این ترس ها همیشه با ادمی هست!!

زندگی همینه!

دلتون سرشار ارامش!
خیلیییییییییی
ممنونم
بیخیال عزیزم
می خوای زنگ بزنم حرف بزنیم
راستش منم از خونه فرار کردم از مدرسه اوندموخونه مامانی
خسته شدخیییلی
این یه متنه احساسیه الان انقد هم حالم بد نیس
بخدا خوبم:::::))))))))
سخت نگیر ، زندگی کن...
قالب جدیدم مبارک
این فقط متنه
من همیشه که این جوری نیستم:)
 مرسی
انقد دیر به دیر قالب عوض میکنم همه میفهمن:/
دیوونه جو گیر حال ادمو بد میکنی 
ای بابا
عزیز جان خوب متن شاد و خوب بنویس:(
نمیتونی؟؟؟
واااااا
پاش افتاد نوشتم
حالا شما ببخش
دفعه اخرت باشه هااا:))))))))))))
دلم برات تنگ شده کی میایید؟؟
منممممممممممممم
نمی دونممممممممممممم

طرزفکرامون بده
>اوه

بله
پر از ناامیدی بود...
...
قالب خیلی جذاب و قشنگی دارید
مرررسی واقعا:/
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Designed By Erfan Powered by Bayan