joker

the kites always rise with adverse winds

قهوه ی سرد اقای نویسنده

من ادولف هیتلر ام!

اما نه اون هیتلری که جنگ جهانی رو راه انداخت!

نه اون هیتلری که باعث کشته شدن هزاران نفر شد...

من نه طرفدار فاشیستم نه نازیسم

من فقط همونم که یک شب به سرم زد فاتح قلب کسی بشم

که همه دنیا میگفتن هیچوقت نمیتونم این کارو کنم

اما من با تمام قدرت شروع کردم و خوب پیش رفتم...

خیلی هم بهش نزدیک شدم اما درست لحظه ای که خواستم تصاحبش کنم

اسیر سرما شدم

سرمای نگاهش

مثل هیتلر که اسیر سرما ی زمستون شوروی شد

سرمای نگاه کسی که دوسش داری با سرمای زمستون شوروی هیچ فرقی نداره!

جفتش باعث میشه یه ارتش تلف بشه ویه جنگ جهانی رو ببازی

می دونی اگه ادولف هیتلر اسیر سرمای زمستون شوروی نشده بود چه اتفاقی می افتاد؟


اون میتونست کل دنیا رو بگیره!!!



جمله ی اخر این شکلی درست تر نیست؟
ببین شما نوشتی که اگر اسیر سرما میشد ، دنیا رو میگرفت
ولی بنظرم غلط لپیه :)))
درست ترش اینه که اگر اسیر سرما نمیشد ، دنیارو میگرفت!

[میشد یا نمیشد؟ مسئله این است! 😂]
خخخ
بله اشتباه تایپه درستش میکنم
مرسی از اطلاع رسانی
سه بار این کتاب لعنتیو خوندم
چرا لعنتی
من دوسش دارم
سپاس بابت  معرفیش!!
خواهش
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۹ دختری از جنس باد
من به چیزایی که دوس دارم میگم لعنتی😂
اها
این کتاب قشنگه؟؟
خیلیارو دیدم تعریفش کردن
خیلی
حتما بخونش
ولی خیلی رمانتیک وعاشقانه س
فک نمیکردم زیاد اهل کتاب باشید 
چرا همچین فکری کردی؟
خیلی هم اهل کتابم:/
اینشو دیگه نمیدونم  فقد ی حدس بود ☺
برشی از کتاب بود؟
بله
به زودی قراره بخونمش
ارزش خوندنو داره
این کتاب دوست داشتنیه :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Designed By Erfan Powered by Bayan